Reklama
  • Poniedziałek, 9 marca 2015 (09:30)

    To pierwiastek, wchodzący w skład hemoglobiny – cząsteczki krwi, której głównym zadaniem jest transport tlenu w organizmie. Jeśli żelaza mamy za mało, spada ilość hemoglobiny. Główną oznaką niedoboru żelaza jest brak energii, przewlekłe zmęczenie, apatia. Nawet najmniejszy wysiłek powoduje, że tracimy oddech i mamy zadyszkę. Nic dziwnego: mało żelaza to mało hemoglobiny, a to oznacza anemię. Niedobór tego pierwiastka powoduje też

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 12 lutego 2015 (11:00)

    Codziennie rano, na czczo zjedz łyżkę zarodków pszennych oraz łyżeczkę zmielonego siemienia lnianego ze szczyptą brązowego cukru. Jedz dwa gotowane posiłki dziennie (codziennie zupę warzywną!) oraz płatki jęczmienne i owsiane, kaszę jaglaną, fasolę, soczewicę, rzepę czarną, ryż brązowy, jajka, biały ser. Pij sok z buraków, marchwi, selera, jabłek i z żurawiny. Używaj przypraw: kminku, majeranku, kolendry, tymianku, oregano, czarnuszki, bazylii, pieprzu zioł

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 18 grudnia 2014 (14:05)

    Organizm osłabiony brakiem żelaza jest szczególnie narażony na infekcje, podrażnienia i choroby. Jak przywrócić mu niezbędną równowagę, zwłaszcza o tej porze roku, radzi Anna Jasińska, dietetyk kliniczny w CM VIMED.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 11 grudnia 2014 (14:05)

    Dostarczając go z pożywieniem pożegnasz wiele dolegliwości

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 25 listopada 2014 (08:05)

    Na niedobory żelaza skarżą się pacjenci w każdym wieku, nawet ci bardzo młodzi.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 31 października 2014 (08:05)

    Organizm osłabiony brakiem żelaza jest szczególnie narażony na wszelkiego rodzaju infekcje, podrażnienia i choroby. Jak przywrócić mu niezbędną równowagę, zwłaszcza teraz, gdy nastała jesień, radzi Anna Jasińska, ceniony dietetyk kliniczny w CM VIMED.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 8 października 2014 (13:05)

    Niedobory żelaza można uzupełnić domowymi sposobami. Jedz spirulinę - algi z grupy sinic, które są bogatym źródłem żelaza, witamin z grupy B oraz manganu, cynku, miedzi i selenu. Możesz też wybrać preparat ze spiruliną, który dodatkowo jest wzbogacany dwuw

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 29 lipca 2014 (15:05)

    Codziennie mam zawroty głowy. Ostatnio lekarz w poradni rodzinnej dał mi skierowanie do hematologa. Jak twierdzi, moja morfologia nie jest dobra. Czy to może np. oznaczać, że grozi mi białaczka? - niepokoi się Dominika z Łeby

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 11 lipca 2014 (08:00)

    Badając ją, można wykryć wiele schorzeń całego organizmu. Ale czasem choruje też ona sama...

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 3 lipca 2014 (14:05)

    Kamień nazębny. 3 liście poziomki zalej szklanką wrzątku. Trzymaj po przykryciem 10 minut. Popijaj porcjami w ciągu dnia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0